FAQ's
Najczęstsze pytania
Elementy robocze, znajdujące się w silnikach hydraulicznych:
- cylinder
- tłoki
- płyta rozrządu
- kołyska
- łożyska kołyski
- separator
- kula
- wał napędowy.
Są to urządzenia zmieniające energię potencjalną lub kinetyczną cieczy w energię mechaniczną w ruchu obrotowym. Wysokie ciśnienie cieczy powoduje powstanie ruchu obrotowego. Konstrukcja silnika hydraulicznego pozwala na wykorzystanie go jako urządzenia dostarczającego moment obrotowy, niezależnie od kierunku obrotów wałka napędowego.
Podczas montażu silników hydraulicznych bardzo ważne jest osiowanie wałów głównych po wymianie łożysk. Wały muszą zostać osadzone w nowych łożyskach z odpowiednimi luzami montażowymi zalecanymi przez producenta. Następnym istotnym wymogiem jest uzyskanie odpowiedniej klasy chropowatości elementów współpracujących ze sobą w tzw. kąpieli olejowej. Wysoką klasę i dokładność tych powierzchni uzyskujemy w procesie szlifowania, a następnie honowania (dogładzania) współpracujących elementów. Niektóre części silników hydraulicznych są montowane z dokładnością od 0,01 mm do 0,05 mm. Powoduje to uzyskanie odpowiedniej szczelności i ich prawidłową współpracę podczas eksploatacji.
Oferujemy kompleksowe naprawy silników hydraulicznych:
– tłokowych (osiowe i promieniowe),
– zębatych,
– gerotorowych,
– gerolerowych.
Na Państwa życzenie możemy również zaprojektować i wykonać dowolny układ, zgodny z Państwa indywidualnymi wymogami i zapotrzebowaniem.