
Lepiej naprawić, zregenerować czy wymienić silnik hydrauliczny na całkowicie nowy?
Wszystko oczywiście zależy od tego, jak zostanie oceniony jego stan techniczny i zużycie. Najpierw dokonujemy dokładnych oględzin oraz pomiarów ciśnienia i innych parametrów przy pomocy specjalistycznych urządzeń. Dzięki temu mamy dokładny obraz tego, co może zostać naprawione, a co musi zostać wymienione na nowe.
Zawsze wybieramy rozwiązanie, które będzie idealnie zrównoważonym punktem pomiędzy korzystną ceną dla klienta, a jego satysfakcją zachowaną na dłużej. Nie skupiamy się jedynie na tym, aby usługa była tania, gdyż rezultatem może być konieczność ponownej naprawy w bliskim czasie. Nie wybieramy też zawsze najdroższych rozwiązań, ponieważ wiemy, że nie zawsze to się opłaca. Możesz nam zaufać – wiemy, co robić i nasz serwis zrobi wszystko, żebyś był w 100% zadowolony!
Naszą misją jest przywrócenie silnika hydraulicznego do fabrycznego trybu pracy w jak najbardziej optymalny sposób.
Skontaktuj się z nami już teraz, aby ustalić warunki współpracy.

Najczęściej zadawane pytania
Co znajdziemy wewnątrz silnika hydraulicznego?
Elementy robocze, znajdujące się w silnikach hydraulicznych:
- cylinder
- tłoki
- płyta rozrządu
- kołyska
- łożyska kołyski
- separator
- kula
- wał napędowy.
Jak działają silniki hydrauliczne?
Podczas montażu silników hydraulicznych bardzo ważne jest osiowanie wałów głównych po wymianie łożysk. Wały muszą zostać osadzone w nowych łożyskach z odpowiednimi luzami montażowymi zalecanymi przez producenta. Następnym istotnym wymogiem jest uzyskanie odpowiedniej klasy chropowatości elementów współpracujących ze sobą w tzw. kąpieli olejowej. Wysoką klasę i dokładność tych powierzchni uzyskujemy w procesie szlifowania, a następnie honowania (dogładzania) współpracujących elementów. Niektóre części silników hydraulicznych są montowane z dokładnością od 0,01 mm do 0,05 mm. Powoduje to uzyskanie odpowiedniej szczelności i ich prawidłową współpracę podczas eksploatacji.
Jak naprawiamy silniki hydrauliczne?
Podczas montażu silników hydraulicznych bardzo ważne jest osiowanie wałów głównych po wymianie łożysk. Wały muszą zostać osadzone w nowych łożyskach z odpowiednimi luzami montażowymi zalecanymi przez producenta. Następnym istotnym wymogiem jest uzyskanie odpowiedniej klasy chropowatości elementów współpracujących ze sobą w tzw. kąpieli olejowej. Wysoką klasę i dokładność tych powierzchni uzyskujemy w procesie szlifowania, a następnie honowania (dogładzania) współpracujących elementów. Niektóre części silników hydraulicznych są montowane z dokładnością od 0,01 mm do 0,05 mm. Powoduje to uzyskanie odpowiedniej szczelności i ich prawidłową współpracę podczas eksploatacji.
Jakie silniki hydrauliczne naprawiamy?
Oferujemy kompleksowe naprawy silników hydraulicznych:
- tłokowych (osiowe i promieniowe),
- zębatych,
- gerotorowych,
- gerolerowych.
Czy możemy zbudować od zera układ hydrauliczny?
Na Państwa życzenie możemy również zaprojektować i wykonać dowolny układ, zgodny z Państwa indywidualnymi wymogami i zapotrzebowaniem.